صفحة 8 من 33 الأولىالأولى ... 67891018 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 71 إلى 80 من 324

الموضوع: 14 ديسمبر 2011 - تنزيل اندرويد 2.3.7 بالكيرنل الجديد


  1. #71
    كبير مشرفي منتدى أبل ®Apple الصورة الرمزية lenovome1
    تاريخ التسجيل
    Sep 2010
    الدولة
       الأمارات العربية المتحدة
    المشاركات
       8,095
    معدل تقييم المستوى
    3092
    نقاط التقييم
                307943
    كل ما ادخا امر ( يقولي ) cant open

    لا تلتمس من مساوي الناس ما ستروا فيهتك الله ستراً عن مساويكا
    لسانك لا تذكر به عورة امريء فكلك عورات و للناس ألسن



  2. #72
    عضو شرف الصورة الرمزية amr.fayz
    تاريخ التسجيل
    Oct 2010
    الدولة
       مصر
    المشاركات
       2,262
    معدل تقييم المستوى
    13
    نقاط التقييم
                660
    معلش اتاخرت عليك علشان الظهر بالنسبه لتخفيض السرعه هتجد برنامج اسمه setcpu هتضغط عليه و تخفض سرعه البروسيسور منه بتشد الشريط ناحيه اليسار فقط لحد لما لاسرعه تقل

  3. #73
    عضو شرف الصورة الرمزية amr.fayz
    تاريخ التسجيل
    Oct 2010
    الدولة
       مصر
    المشاركات
       2,262
    معدل تقييم المستوى
    13
    نقاط التقييم
                660
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lenovome1 مشاهدة المشاركة
    كل ما ادخا امر ( يقولي ) cant open

    طب نمشى واحده واحده انت الاول حملت 4 ملفات و حطيتهم كلهم على MyDocs علشان لما تكتب الاوامر بعد كده ميقولش ان الملف مش موجود ده اولاً

    ثانياً اى امر مش راضى يشتغل معاك و بيقول انه مش بيفتح ممكن تعملى برنت اسكرين من فضلك علشان افهم المشكله و شكراً ليك

  4. #74
    كبير مشرفي منتدى أبل ®Apple الصورة الرمزية lenovome1
    تاريخ التسجيل
    Sep 2010
    الدولة
       الأمارات العربية المتحدة
    المشاركات
       8,095
    معدل تقييم المستوى
    3092
    نقاط التقييم
                307943
    معليش طول بالك علي ( اخوك جديد بعالم الميمو والميجو :d)

    كيف ممكن انقل الملفات الاربعة بعد تحميلها ( انا نقلتها عن طريق ماي كمبيوتر ) في ال Pc (نسخ ولصق)
    هل هذه الطريقة صحية ؟؟؟؟:d

    لا تلتمس من مساوي الناس ما ستروا فيهتك الله ستراً عن مساويكا
    لسانك لا تذكر به عورة امريء فكلك عورات و للناس ألسن



  5. #75
    رئيس فنيين الصورة الرمزية lol2010
    تاريخ التسجيل
    Jun 2004
    الدولة
       مصر
    المشاركات
       674
    معدل تقييم المستوى
    28
    نقاط التقييم
                1799
    اخي عمرو انا مثبت النسخه على الذاكره الداخليه بعد عمل بارتشن للاندرويد مثل اللي في موضوع الاخ ميدو

    ونزلت الملفات اللي انت حاطها بالموضوع والحمد لله تم التثبيت بنجاح
    بس للاسف يا اخي بدخل من مدير الملفات المدمج مع النسخه
    ومش بلاقي في المسار اللي انت ذاكره الملف الخاص بالذاكره
    ومهما حاولت ما بعرف اسوي اختصار للملفات ولو عملت نسخ للملف وجيت احطه في المسار اللي انته ذاكره ما يقبل ممكن اخي عمرو تقولي البرنامج اللي يخليني ادخل واسوي اختصار او تعديل على ملفات السيستم للاندرويد ما هو البرنامج المستخدم

    استفسار يا اخي جزاك الله خير
    هل من الممكن انك تسوي نسخه اندرويد بما فيها من برامج واللعاب واللثيمات الخاصه بال3d
    لانك مسوي نسخه للاندرويد في نسخه المايمو اللي هي في الاصدار التاني صراحه روعه
    نسخه الاندرويد اللي في الاصدار التاني ممتازه بالاضافات اللي فيها
    وانا حاولت ان اسوي مثلها ما عرفت
    بس على راي المثل اعطي العيش لخبازه

    ياريت تسوي نسخه خاصه للاندرويد ننزلها على الذاكره الداخليه او ذاكره الكارت
    نسخه مستقله

    جزاك الله خير عنا يا اخ عمرو
    الحويطات

    حنآآ سبيع لاآ زعلنآ .. سكرنـآآ ..
    مآ نسكر خمـر نسكر .. شجآعة






  6. #76
    فني
    تاريخ التسجيل
    Feb 2011
    الدولة
       سوريا
    المشاركات
       429
    معدل تقييم المستوى
    4
    نقاط التقييم
                30
    اخي عمرو مافي برنامج اسمو setcpu ولا قصدك انو لازم انزلو من ماركت

  7. #77
    عضو شرف الصورة الرمزية amr.fayz
    تاريخ التسجيل
    Oct 2010
    الدولة
       مصر
    المشاركات
       2,262
    معدل تقييم المستوى
    13
    نقاط التقييم
                660
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lenovome1 مشاهدة المشاركة
    معليش طول بالك علي ( اخوك جديد بعالم الميمو والميجو :d)

    كيف ممكن انقل الملفات الاربعة بعد تحميلها ( انا نقلتها عن طريق ماي كمبيوتر ) في ال Pc (نسخ ولصق)
    هل هذه الطريقة صحية ؟؟؟؟:d

    معلش متأسف لتاخر فى الرد انا كنت فى قسم المشاكل و برد على الاسائله و لسه عامل رفرش وجدت سؤالك انت هتقوم بتوصيل الموبيل بالكمبيوتر و بعدها تنقل الملفات الى اتحملت من الكمبيوتر على الموبيل على طول على الذاكره الرئيسيه بعدها هتفصل الموبيل من الكمبيوتر و تكتب الاوامر على الموبيل بعد فتح شاشه الاوامر

  8. #78
    كبير مشرفي منتدى أبل ®Apple الصورة الرمزية lenovome1
    تاريخ التسجيل
    Sep 2010
    الدولة
       الأمارات العربية المتحدة
    المشاركات
       8,095
    معدل تقييم المستوى
    3092
    نقاط التقييم
                307943
    هذا لي عملته. ، قد يكون طريقة فك. ضغط. الملفات عندي غير صحيحه

    لا تلتمس من مساوي الناس ما ستروا فيهتك الله ستراً عن مساويكا
    لسانك لا تذكر به عورة امريء فكلك عورات و للناس ألسن



  9. #79
    عضو شرف الصورة الرمزية amr.fayz
    تاريخ التسجيل
    Oct 2010
    الدولة
       مصر
    المشاركات
       2,262
    معدل تقييم المستوى
    13
    نقاط التقييم
                660
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol2010 مشاهدة المشاركة
    اخي عمرو انا مثبت النسخه على الذاكره الداخليه بعد عمل بارتشن للاندرويد مثل اللي في موضوع الاخ ميدو

    ونزلت الملفات اللي انت حاطها بالموضوع والحمد لله تم التثبيت بنجاح
    بس للاسف يا اخي بدخل من مدير الملفات المدمج مع النسخه
    ومش بلاقي في المسار اللي انت ذاكره الملف الخاص بالذاكره
    ومهما حاولت ما بعرف اسوي اختصار للملفات ولو عملت نسخ للملف وجيت احطه في المسار اللي انته ذاكره ما يقبل ممكن اخي عمرو تقولي البرنامج اللي يخليني ادخل واسوي اختصار او تعديل على ملفات السيستم للاندرويد ما هو البرنامج المستخدم

    استفسار يا اخي جزاك الله خير
    هل من الممكن انك تسوي نسخه اندرويد بما فيها من برامج واللعاب واللثيمات الخاصه بال3d
    لانك مسوي نسخه للاندرويد في نسخه المايمو اللي هي في الاصدار التاني صراحه روعه
    نسخه الاندرويد اللي في الاصدار التاني ممتازه بالاضافات اللي فيها
    وانا حاولت ان اسوي مثلها ما عرفت
    بس على راي المثل اعطي العيش لخبازه

    ياريت تسوي نسخه خاصه للاندرويد ننزلها على الذاكره الداخليه او ذاكره الكارت
    نسخه مستقله

    جزاك الله خير عنا يا اخ عمرو




    جزاك الله خيرا اخى الحبيب

    بالنسبه لمشكلتك كده فهمت مش عايزه تتعمل معاك ليه لانك منزل النسخه على بارتشن رقم 5 و ليس رقم 2 يعنى فى بارتشن مستقل لوحده و للاسف هذا البرتاشن بيكون مخفى مش ظاهر ممكن تعمل به اختصار او اى شىء اخر المشكله فى الاختصار انه يجب ان يكون مكان اخذ الملف و مكان وضعه واضح ليك علشان تعمل اختصار و لحل مشكلتك لازم يكون من خلال الاوامر


    انا هكتبلك اكواد علشان تعمل هذا الرابط حاضر النهارده ان شاء الله هخلص بس شغلى و ادخل اكتبلك الكود ان شاء الله سهله لا تقلق

  10. #80
    عضو شرف الصورة الرمزية amr.fayz
    تاريخ التسجيل
    Oct 2010
    الدولة
       مصر
    المشاركات
       2,262
    معدل تقييم المستوى
    13
    نقاط التقييم
                660
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lenovome1 مشاهدة المشاركة
    هذا لي عملته. ، قد يكون طريقة فك. ضغط. الملفات عندي غير صحيحه

    لالالالالا اخى لا تقوم بفك الضغط على الكمبيوتر انقل الملفات كما هى بعد تحميلها من النت بدون اى تعديل بها


    و اهلاً بيك اخى العزيز فى منتدى الميمو منور و اكيد هنستفيد منك كثير ان شاء الله فى الاندرويد

صفحة 8 من 33 الأولىالأولى ... 67891018 ... الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. 29 ديسمبر 2011 - android ICS on the N900
    بواسطة amr.fayz في المنتدى القسم العام (ميجو&ميمو)
    مشاركات: 189
    آخر مشاركة: 05/09/13, 12:45 AM
  2. 12 ديسمبر 2011 - لعبه Quell Reflect HD
    بواسطة amr.fayz في المنتدى قسم التطبيقات والألعاب (ميجو&ميمو)
    مشاركات: 15
    آخر مشاركة: 21/11/12, 05:42 PM
  3. 3- ديسمبر تنزيل التحديث الجديد و حل مشكله التفليش لبعض الاعضاء
    بواسطة amr.fayz في المنتدى القسم العام (ميجو&ميمو)
    مشاركات: 58
    آخر مشاركة: 30/07/12, 12:15 AM
  4. ديسمبر 2 2011 جوال N900 الرائع ^_^
    بواسطة reng900 في المنتدى القسم العام (ميجو&ميمو)
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 02/12/11, 08:12 PM
  5. 5 ديسمبر - ادفع حدود السرعة بجهازك بدون العبث بالكيرنل أو سرعة المعالج الجزاء الثانى
    بواسطة amr.fayz في المنتدى قسم التطبيقات والألعاب (ميجو&ميمو)
    مشاركات: 16
    آخر مشاركة: 09/11/11, 07:03 AM

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •